Dag sex - Din favoritidol och varför

Jag har två stycken, så jag får berätta om båda...


JOHNNY DEPP & RUPERT GRINT!! :D

-------------------------------

Johnny Depp är en av mina favorit idoler för att han är superbra skådis! Sen så ser han bra ut med, hihi!



--------------------------------------

Rupert Grint är en av mina favvosar av samma andledingar.



---------------------------------------

Båda är sjukt bra på skådespeleri och Johnny Depp är väldigt duktig på att sjunga också ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

hej, visst :D

2011-11-05 @ 22:03:33
URL: http://xxxhannaxxx.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback