Nej nej nej nej och nej

 Förlåt att jag inte bloggat! (Om ni undrar över rubriken så är jag sur på mig själv frö att jag inte bloggat...)
Har inte orkat!!
Och även fast jag inte bloggat på cirka fyra dagar så är det endå folk som kollar uppdatteringen! Tack så mycket! :D ♥

Drar igenom snabbt dagens + gårdagens viktigaste saker


Igår var jag mest hemma, hämtade ut ett paket från posten, köpte en bok och gick på bio!!
Jag och Bex gick på Breaking Dawn, den var jättebra!!
När jag kom hem sen så slappade jag och fixade lite grann med olika saker.

Idag så har jag varit i stan med familjen, köpt tre filmer, tränat till morgondagens matteprov + liknande.
Nu sitter vi och kollar på film, mysigt, mysigt!
Jag lockade mitt hår idag också, men vi brände mig på ena örat! Aj, aj!
Men nu är det onda borta :)

Just nu sitter jag och chattar med bästa Martina :D ♥


Jag och mitt lockiga hår


Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fint hår:)

2011-12-06 @ 12:44:21
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback