Plugga, plugga, plugga...

Hej!
Kom hem för ett tag sen fran att ha varit med Bexis i stan, kul kul!
Jag har ätit och nu sitter jag och pluggar in mina glosor... Så sjukt segt!

Men jag ser inte att vi har några glosor på schoolsoft ?? Jag börjar undra om den verkligen uppddaterar sig. Alla andra brukar se alla läxor men inte jag!
Mycket konstigt...
Jag får nog gå till data killarna på skolan så får väl dom fixa det, antar jag?

----------------------------------

En bra sak är att idag så har min beställda tröja kommit!! Jippi! :D
Superbra!!


Gillar den starkt!!
Nu är bilden lite dålig, men endå! :)

Kram!!!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback