Jag borde nog klippa mig..

Jag klippte mig senast i januari/februari förra året. Såhär blev det då..



Och nu typ ett år senare..


Sanningen är den att jag har seriöst inte vågat klippa mig sen dess. För jag blev så sjukt missnöjd!
På den bilden ni kan se där uppe ser det ganska okej ut, men så brukade det inte se ut i vanliga fall. Shit vad jag skämmdes över den frisyren..

Det är ju egentligen ganska mycket mitt hår växt. Fast jag vill inte ha det så här långt egentligen, men det är skänt att kunna sätta upp det i en tofs, det går inte när man har det så kort som jag hade det då.
Men vi får se när jag kilpper mig nästa gång igen.
Hoppas det blir bra den gången

P.s på första bilden har jag inte gjrt mitt ansikte rutigt för att vill göna såna wb. fjortis bilder eller för att jag ska börja klaga på att jag inte är nöjd med mitt utseénde eller så, utan för att ni ska fokusera på min frisyr.


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback