Måste tipsa er om två saker..

1. Mitt nya finnmedel Spotless
Mamma köpte det åt mig på apoteket för några dagar sen, och det funkar toppenbra!
Det är någon slags "gele" eller vad man ska säga, som man sätter på finnarna och pormaskarna varje morgon och kväll. Svårare än så är det inte. Det tar bort finnar och pormaskar och fukatar huden.



2. Förkyldningstabletts-sorten Echinagard.
Dom testade jag för första gången i somras, när vi skulle utomlans och jag inte villa vara sjukt till resan. Och jag var lite småförkyld innan.
Det är en slags sugtablett som man tar några gånger per dag som gör något (jag vet inte vad) så att förkyldningen lindras. Funkar toppen för mig! :D
Började ta dom igår igen, fattar inte varför jag inte börjat med det tidigare nu när jag varit förkyld?!
P.s Första gången kan dom smaka extremt konstigt, det gjorde dom för mig, och ajg tyckte dom smakade skitäckligt.. Men man vänjer sig, och det är värt att ta dom!





Tummen upp för er två!


Kommentarer
Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Hej på dig ;) Va gärna med (igen) & tävlar om veckans blogg och får chansen att vinna en FET bildlänk på min blogg i en hel vecka!

http://sense.webblogg.se/2012/february/utkast-feb-21-2012.html

Ha en bra fortsätt kväll ;)

2012-02-23 @ 21:41:55
URL: http://sense.webblogg.se/

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback