Mysig morgon, men liiite för tidig

Har ni sovigt bra inatt eller? Det har i alla fall jag!
Jag vaknade inte en ända gång, och det brukar jag göra i vanliga fall! Det är toppen!
Min morgon är bra hittills, bara att jag är lite kraxig när jag pratar, fortfarande..
Snart har jag varit sjuk i en vecka, jobbit. Men det går ju i alla fall åt rätt håll.
Nog om det.

Vad tycker ni egentligen om såna här mornar?
Jag gillar dom, när man först ligger och drar sig i sängen typ en halvtimme och sen stiger upp och tar en lugn fruckost utan att behöva stressa och så.
Men sen kommer ju det här: Oj, är klockan bara så mycket?
Det sabbar lixom lite att klockan bara är åtta eller nio. Jag vill stiga upp vid sådär halv-elva/elva. Det skulle vara skönt, och sen direkt kunna ringa upp någon man ska träffa och så. Men lixom nio är lite för tidingt för min del..

Fast nu när jag är så negativ måste jag skriva något positivt också.
Det där med att ligga och dra sig i sängen, är det inte någon av dom underbaraste känslorna som man kan få?
Att ligga där, filofisera(haha), tänka, kolla facebook = bara ta det lungt!
Det är riktigt härligt tycker jag!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback