Hos mormor och morfar

Hejjjj

Jag sitter hos mormor och morfar och gör läxor just nu, drygt, men måste göras.
Jag och Sebbe är här för att pappa är i Finland och mamma i Stockholm, och vi kunde enligt dom inte ta hand om oss själva.
Eller mer jag kan ta han om mig själv men jag kan inte ta hand om både Sebbe och mig på morgonen och på kvällen, för jag måste ju till skolan och så.

Men något jättebra som jag fick reda på idag var att vi har en internet-sticka! Det har inte någon sagt till mig innan :D

Men jag ska nog återgå till mina läxor nu, så jag inte fastnar framför andra sidor, haha!



Men jaja, vi ses!!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback