Dag 1 - 10 fakta om dig själv (behöver inte vara intressanta) och 8 nytagna foton på dig själv

Fakta ett: Jag hatar sniglar!
Fakta två: Jag kan spela lite cello
Fakta tre: Jag ska vara med på talang-ronneby finalen på söndag!!
Fakta fyra: Jag är jättekär i musik. Det är nog det enda jag inte skulle kunna leva utan, allvar. Lixom jag är på riktigt verkligen besatt av musik ♥
Fakta fem: Jag tycker att det är sjukt kul att vara i skolan. Inte att gå på lektioner och så, men på rastera då kan jag ha sjukt kul. Många vänner på samma ställe, underbart!
Fakta sex: Jag älskar att gå på fest!! Jag tycker att det är å sjukt himla roligt!
Fakta sju: När jag var liten så hade jag bokstavligen näst intill aldrig jeans på mig. Jag hade bara mjukisbyxor på mig hela tiiden, överallt. Idag är det nog lite tvärt om... ;)
Fakta åtta: Jag gillar att göra blogg-designer. Mycket kul sätt att fördriva tiden om man inte har något att göra.
Fakta nio: Jag avskyr Justin Bieber, Eric Saade, Danny, EMD m.m Dom är så himla dryga, och detr som jag irriterar mig mest på är att dom tror att dom är så himla snygga, herregud. Nee, dem är verkligen inget för mig! -.-
Fakta tio: Jag lyssnar mycket på Ke$ha, Britney Spears, Den svenska björnstammen, Jedward, Bob Marley, Bruno Mars m.m Jag har kort fattat mycket varierande musiksmak :)

------------------------------------------------

Bilderna är inte nytagna typ idag, men dom är tagna i år i alla fall... Dom är ju inte gamla så.








Många va?? Extremt många bilder på mig i en enda. Fast nu blev den väldigt ljus. Men endå








Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback