Fotbad

Hello
Just nu sitter jag och tar ett fotbad, som ni kanske kunde gissa om ni läste rubriken? ;)

Idag har jag i alla fall varit i skolan. Städade mitt skåp på håltimmen, så nu ska det allt hålla sig fint hoppas jag!
Vi hade prov i engelska också, det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Var säker på näst intill alla svar! :D
Efter franskan så åkte jag och mamma till doktorn, och där så sa dom saker som jag hälst inte ville höra... Det var därför jag var så ledsen innan, som ni kanske fattade i förra inlägget?
But that's life, I suppose.

När jag kom hem så kollade jag på mina omdömmen i dom olika skolämnena, dom var helt okej! Fast jag tror nog att jag fick lite bättre än vad jag förtjänade. Men det är ju lärarna som tycer som dom vill :)

Oturligt nog så har språkresekatalogen inte kommit än, men man väntar aldrig för länge om man väntar på något gott!

Vad tycker ni om halloween-designen förresten? Jag tycker att den blev ganska bra. Kommentera om det!

Kram ♥

-----------------------------------------
P.S Ledsen för ingen bild


Kommentarer
Postat av: Mamma

Rolig bakgrund - gör mig på gott humör! :)

Och alltid roligt med variation också. Men jag kan förstås inte klaga på att jag hunnit bli uttråkad på den förstas än... ;)

2011-10-26 @ 22:38:01

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback