Ikväll blir det att..

Gå på resturant! :D
Vi ska göra det p.g.a att egentligen skulle vi varit i stockhom från dagen efter att sportlovet började till i tisdags den här veckan. Men min förkyldning kom och ställde till det för oss då.
Så vi bestämde oss först för att bo på hotell i förgårr/igår. Men jag blev aldrig tillräckligt kry för det.
Men till sist så blev det så att vi ska gå på resturant nu ikväll!
Det var länge sen jag och åt ute med fin middag och så nu, så det ska bli roligt!

Snart ska jag allt se till att bli frisk!!


Fick lite spel precis innan bilden skulle tas, och jag rufsade runt i mitt hår som en galning, haha..


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback