När ska jag bli frisk..?

(Vet inte om det här är intressant att läsa om, men jag skriver det endå..)

Inatt vaknade vid ett/halv två tiden så vaknade jag av att jag hade sån extrem smärta i halsen. Jag kunde inte svälja utan att göra värsta plågade minen. Det känndes som att det kom något enormt stort och slog mig hårt inifrån i överdelen av halsen varje gång jag svalde.
Jag fattar inte varför jag låg kvar i min säng och bara försökte få smärtan att försvinna istället för att gå ner och ta alvedon. Det var lite osmart gjort, tycker jag..
Men till sist så gick jag ner och fick två alvedoner, drack ett glas honungs-mjölk sen så fick jag gå och lägga mig igen.

Men ajj, vad ont det gjorde! Det var seriöst en av dom värsta fysiska smärtorna jag någonsin kännt.
Usch!

Tacka vet'ja alvedon




Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback