Lina har tänkt till lite..

Jag såg på facebook för ett tag sen att det var en tjej som jag känner som lagt ut en bild där hon verkligen försökte "visa upp sig" om ni fattar?
Men aa, och då läste jag lite kommentarer om det så såg jag att det var många positiva och sen kom det kommentarer som fjortis och att dom började chabba mot varandra och så.

Mina åsikter:
1. Fel av dom att kommentera så, det är taskigt och onödigt. Blir något bättre av att dom skrev så? Svar: nej.
2. Om man lägger ut en sån bild när man lika gärna skulle kunna stå där utan tröja så får man faktiskt räkna med lite såna kommentarer. Det finns alltid en sån liten idiot som aldig tänker till det lilla sista, och näst intill alla har ju sett konsekvenserna av att lägga ut såna bilder. Både negativa och positiva.

Men endå skulle inte jag tycka om att lägga ut en sån bild på mig själv, möjligtvis om jag var på en strand och jag hade bikini, men då är det ju av annat syfte jag skulle lägga ut den.


Där hade jag tänkt till lite! (y'


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback