Dag 11 - Något du älskar med dig själv och något du hatar med dig själv (personlighet)

Något jag älskar med mig själv är att jag älskar musik!!
Allvar, jag vet det är en konstig sak, men det är bara så!! :D

Music is my life...

---------------------------

Något jag hatar med mig själv är....
Jag kan inte säga att jag hatar någonting eller någon så vi säger avsky.
Något jag avskyr med mig själv är att när jag väl blir riktigt arg, så är jag riktigt riktigt uppkäftig, snäsig, kan ibland säga saker som jag verkligen inte menar och mycket mycket mer liknande saker.
Så ett tips när jag blir arg, håll er undan!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback