Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt!

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt att jag inte har bloggat på två dagar!!
Jag är jätteledsen!
Jag har inte så mycket att skriva om, men jag drar igenom går och förrgårdagen lite snabbt...

I förrgår var jag med två kompisar, vi hade sjukt kul!
Mycket, mycket skratt blev det ;)
Haha!

Igår så var jag hemma och pysslade lite med språkresegrejen vi planerar, och sen stack jag till Bex någon gång vid klockan fyra.
Vi gjorde inget speciellt, bara det vanliga. Alltså skratta!! :D

Och idag så har vi firat pappa, för det är farsdag!!
Jag har mest varit hemma med mamma medan pappa och Sebbe var på simskolan.
Och immorse så fick jag det klart för mig att jag fick åka på språkresa om jag skötte mig i skolan, gjorde mina läxor och om jag hade minst en kompis med mig! Superbra!!

Senare ikväll så ska vi till mormor och morfar för att fira morfar såklart, men pappa åker till finland ikväll, så han ska inte vara med.



Men det var i alla fall en snabb genomgång vad som hänt, hihi! ;)


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback