Läsa, läsa, läsa...

Goddagens på dig!

Har varit i skolan och så idag, inget speciellt hände där.
Utom att vi drack o'boy till lunchen!
Så himla gott, vi är några stycken som börjat ta med oss det till skolan, men det är okej antar jag. För det är ingen lärare som har sagt till oss i alla fall, och dom har sett bär vi dricker det, haha!

Men jag fick vänta på bussen i en evighet, som på alla torsdagar. Men jag hade ganska kul, endå!

Nu när jag är hemma har jag kollat lite i en språkresekatalog!
Och jag ska nog ta och läsa min bok sen. Den på engelska som jag lånade på bibblan i förrgår, men jag har inte börjat i den än.

Har inte något speciellt att skriva om mer...


Sånt dricker vi till lunchen på skolan, ja... ;)


Kommentarer
Postat av: Marre

Haha ja jag såg det :P tror du de bryr sig ifall man tar med sig egen mat?? Du vet när det är typ soppa som jag typ hatar haha ;D

2011-11-13 @ 21:40:13
URL: http://disneymarresims.bloggplatsen.se

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback