Var i boblioteket?!

Hej, bloggen!

Idag så har jag varit i skolan och så, hade det ganska brottom imorse.
Men jag åt ungefär fyra mackor!?! Det är jättemycket för att vara mig, och för att vara dom flesta andra i min ålder. Men lixom typ fyra mackor!?
Men det var ju säkert för att det var vörtbröd!
Mums... Älskar det :)

Efter skolan så gick Bex och jag till biblioteket!?
Sjukt längesen jag var där!! Men jag lånade fyra böcker, super!
Jag har redan läst ut två ikväll, dom var jättebra. Men den ena var lite sorglig, men slutade jättefint!
En av dom böckerna jag lånade var på engelska, det ska bli nyttigt att läsa! ;)


Gammal bild tagen med mobil, men jag gillar den fasten den har dålig skärpa och så :)


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback