Varierad dag...

Hej bloggen och alla söta männsikor som läser den!!

Idag har det varit en varierande dag. Både svinkul, och sjukt sjukt tråkig, ulsel, trist och liknande.
'
Jag var sur och strässad imorse när jag skulle till bussen.
När jag kom till skolan så funkade inte mina mobilhärlurar, då fick jag ett litet utbrott på dom.
Vi hade engelska, jätte dryg lektion. (Förlåt att ajg är så negativ)
Efter det så var det håltimme för mig och några andra, inte heller särskillt kul. Om jag ska var ärlig så var det supersegt...
Jag satt och gjorde GAMLA LÄXOR!? Som jag redan hade lämmnat in en gång, så tråkigt hade jag...
Allvar förlåt att jag är så himla neghativ...

Men efter det så blev det kul!
Pratade med Bex och Emma, så blev jag på gott humör!!
Vi hade svenska, mycket skojjigt ämne eftersom vi har Johan!
Han är en riktigt cool typ ;)

Lunch efter det, det var superkul, haha!
Jag och några kompisar satt och tramsade oss med skolans bästa lärare! Det var riktigt kul!

Idrott efter det, den lektionen var helt okej för astt vara en idrotts-lektion :)

Sen så gick jag tillbaka till skolan för att gå på franska-lektion. Den var också kul, faktiskt!!
Vi spelade memory, det var kul!

Efter det så var skolan slut för dagen, men Bex och jag stannade där till cirka kolcken fyra, och sen så gick vi till en pizzeria och åt.
Mums...
Vi var ganska flummiga, hehe.... :D

Sen så gick vi till en "synaffär" som jag sa, haha! Nej men ett sånt ställe man köper glasögon och linser på.
Bex hade nämligen lyckats spola ner sin ena lins i avloppet... Hehe!

Sen var det äntligen av till dansen!
Fast jag hade missat typ tre gånger innan, så det var jättesvårt att hänga med!? Fattade allvarligt näst intill noll... Men jaja, det fixar sig säkert :)

Vi blev skjutsade hem och nu sitter jag och bloggar, hihi!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback