Blev glatt överraskad

Hej, hur mår ni?
SJälv är jag ganksa trött efter skoldagen. Plus att min mobil inte var laddad så jag kunde inte lyssna på musik när jag satt på bussen, och då blev jag sur :tired:
I skolan så började det en ny tjej i våran klass, kul kul! Men alla visste vem hon var redan innan för att hon gick i våran paralell klass då, men som sagt så bytte hon till oss. (Har bästa klassen i världen ♥)

Mer kul i skolan var på NO-lektionen så va jag och min kompis lite, aa, konstiga kan man väl säga... Haha, vi satt och fjantade oss jättemycket vid hennes kamera på datorn! Hihi!
Sen på SO-lektionen så var det så himla drygt, vi satt typ och kunde nästan inte hitta någon information om Indus området... Det var faktiskt lite irriterande. Och vårat internet på skolan var jättekonstigt så det gick inte att söka på någonting heller, men det fixade vi sen ;)

Men när jag väl kom hem så blev jag glatt överraskad av min lillebror!
Jag fick ett superfint halsband som han hade gjort själv! Naaaw... :)
Det är ett litet hjärta på en vit tråd, enkelt men jättefint!


Fint, va!? :D
Jag tycker i alla fall om det mycket!

Kram!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback