Fjortis-look

Hej hej!
Har varit en enkel men seg dag idag, vi hade bara tre lektioner. Svenska, bild och musikprofil. Alla tre ämnena är ju ganska kul, men på musiken så skulle vi vara på sensus men det var ingen där och vi hade ingen nyckel. Haha, men vi hade ju såklart ganska kul endå ;)
Men sen så kom det säkerligen drygaste på hela veckan, jag och några till satt och väntade på våran buss i två timmar! Vi var typ endå fem stycken men allt var endå sjukt drygt... När jag kom hem så satte jag mig vid tv:n och kollade lite, och efter det så gick jag upp och sminkade mig som ev fjortos. Vi ska nämligen ha halloween-dag i skolan imorgon, och finns det något mer läskigt än fjortosar? Svar: Nej! Så jag kommer passa in perfekt :D

Ingen bild på det, men alla som går på skolan kommer ju få se mig och det får räcka gott och väl :)

Kram


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback