Första inlägget!

Hej!
Det här är mitt första inlägg som ni kanske redan märkt, men i alla fall. Nu ska jag skriva om min dag!

Det har varit en slappardag idag, jag har mest suttit vid datorn. Efter lunchen så gick jag om mamma på en foto-promenad(bilder kommer senare ikväll eller imorgon).
Som vanligt har jag också spelat gitarr & sjungit :)

Haha, jag har inte gjort så mycket idag så det finns inte så mycket att skriva om...
Men designen har jag gjort helt själv, vad tyks om den? Jag tycker att den blev ganska fin i alla fall. Finaste jag har gjort själv hittills! :) Kommentera om det!


/Lina ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin design! Ska bli kul att få se hur fotona blev. Jättehärlig promenad!

2011-10-23 @ 20:54:38

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback