Halloween...

Som dom flesta säkert vet så är det halloween idag, mysigt mysigt!!
Jag, pappa och Sebbe var precis ute och tände våran pumpa och dom små paprikorna!! :D





Dom tre paprikorna till höger är det jag som ahr gjort, och dom till vänster gjorde min älskade broder :)
Och den stora pupmpan gjorde jag, Sebbe och mamma tillsammans!

------------------------------------------------------

Klockan sju kommer Marie, vi har tänkt kolla på skräckfilm och gå ut på en runda sen, bara för att vi ska visa att vi vågar göra det på halloween, haha! För henne blir det nog inga problem, men jag kommer nog vara lite räddare. haha!

Aja, är det halloween så är det ;)


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback