Har haft en lång dag...

Hej alla glada!

Kom precis hem efter att ha varit hos Rebecka, där har jag ätit och så.
Vi fixade också lite med musiken för hennes lillasysters klassfest som vi ska hjälpa till på. Det ska bli kul!

Innan idag så har jag ju som vanligt varit i skolan, fast idag hade jag sovmorgon till 10:40, så var har bara en lektion innan lunchen.
Vi hade engelska, matte och franska.
På matten så fick jag göra prov för att jag var sjuk när dom andra gjorde det, men jag tror nog intea att det gick så värst bra....
Men det är ju bara en liten sak, spela roll lixom? :)




Jag visste inte riktigt vaf jag skulle fota, så det fick bli ett ljus. Jag tycker personligen att inläggen blir så tråkiga om man inte sätter in några bilder.

Ciao!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback