Pirates of the caribbean 4

Tjenare, mannen ;)

Vaknade för sådär en timme sedan, ovant med tidsomställning.
Igår så var jag och min familj och firade mig + min kusins födelsedag. Det var supermysigt! En del av släkten var där och så. Myste ganska mycket med hundarna, dom är så himla söta, jag vill också ha en liten hund :) ♥
Idag har jag mest gjort exakt ingenting, men jag ska nog ringa en kompis senare.
Just nu sitter jag och laddar ner Pirates Of The Caribbean, i främmande farvatten till min dator. Så kan jag kolla på den på datorn med, jippi!
Fast jag laddar ner den lagligt, med disney e-copy.
Man får en kod med skivan när man köper den och så kan man ladda ner filmen sen, superbra!
40% klart nu, så det blir bra det.

Senare så ska jag, pappa och Sebbe in till stan och köpa en sladd till min gitarr så att vi kan koppla in den i förstärkare. Vi ska också köpa några paprikor, och plast ljus.
Det p.g.a att det är ju halloween idag, vi har redan en pumpa ute. Men vi tänkte att vi kan ha några paprika-pumpor också! Och plastljusen ska vi ha för att man inte kan sätta ett levande ljus i en paprika, då slajmar den ihop... Haha


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback