Sett på film

Hej!
Jag såg precis klart på Lejonkungen, vem älskar inte Disney? :)

Fick den i födelsedagspresent för någon dag sen, har önskat nig den jättelänge. Jag vet inte varför jag är så besatt av barnfilmer. Men såklart så kollar jag på andra filmer också :D

I kväll kan jag gå och lägga mig sent, för imorgon så har jag sovmorgon till åtta eller halv nio (jag kan göra lite som jag vill med det). Men jag tror nog att jag ska gå och byta om så kan jag sitta och mysa framför våran brasa sen, härligt!


Så vi ses imorgon ;)

(ledsen för dålig bildkvalite, men jag bloggar via våran surfplatta och kameran på den är ganska dålig)


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback