YES YES YES YES YES!! :D

Jaa!! Äntligen!
Nu har min katalog om sts språkresor äntligen kommit! Jippi!!
Beställde den förra veckan och hoppades på att den skulle komma i Fredags, men det gjorde den inte, men nu har den kommit!! :D
Jag har beställt en till katalog från ett annat förlag, men den kommer nog imorgon skulle jag gissa.

Jag och två kompisar har nämligen bestämt oss för att övertyga våra föreldrar om att vi ska få åka på språkresa sommaren 2012.
Det skulle vara så himla mysigt! + att man skulle vara sjukt mycket bättre på engelska sen när man kom hem igen, haha ;)

Men endå så sjukt kul att katalogen har kommit nu!
Ska nog snart slå mig ner med mamma och pappa för att kolla lite i den.



YES!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback