Vad jag köpte igår!

Yepp!
Nu har jag tänkt att berätta lite om vad jag köpte igår.
Bilder kommer nu!


Jag har länge tänk att köpa en klocka, och nu äntligen blev det av! Den köptes på Ur & Penn, 150:-


Sen så passade jag på att köpa den här skönheten ;) Självaste armbandet kostade 30:- och berlockerna som jag köpte separat kosta 15:-/st. Det här är också köpt på Ur & Penn.


En av berlockerna, för er som är blina så ska det föreställa en sko..


Ännu en berlock, fast en söt nalle!


En sterio, jippi!! :D

'
Lås


Handbojor, yeah


Och ett par skor eller vad man ska säga, haha. Köpta på Ur & Penn för 20:-.


Och faktiskt så fyndade mamma på Maxi som vi stannade vid på hemvägen. Hon hittade en gitarr-ackrods bok till mig. Jag har inte en blekaste aning om vad den kostade, men sjukt bra att hon hittade den :D




Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Snygga saker :)

2012-03-02 @ 21:25:02
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback