Har inte hunnit..

Att blogga så mycket idag, men nu när jag är lite friskare har jag varit i stan och ätit, varit ute och sånt.
Men jag och pappa var i alla fall på Kontan och åt lunch, mums! Men det luktade illa där inne, det var där emot inte lika bra. Fast maten var ju i alla fall god! (y'

När vi kom hem så släppte jag ut Skuttis i uteburen vi har till kaninerna, första gången han fick vara ute i år :D
Sen så tog jag fram min streetsufringbräda (har inte streetsurfat sen i somras och ändå kom jag ihåg hur man gjorde, yummen upp för det!) det var kul att åka på den igen, sån vårkänsla man får då. Härligt!

Sen så tog jag min första riktiga cykelrunda för i år! JIPPI! Ååååh så härligt det var!
*Frihetskänsla*

Det är ju jättevarmt idag, typ! När pappa och jag åkte från stan så var det 12 grader! Hoppas sommaren blir tidig i år!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback