Läsa, kul kul!

Speciellt om man läser om något bra eller intressant.
Mamma, pappa och Sebbe var och hälsade på mormor och morfar innan, och på hemvägen stannade dom för att köpa middag och så. När dom endå var på City Gross (Jag tror i alla fall att dom var där) så köpte dom en tidning till mig ♥ :D
Tackar tackar!
Jag gillar värkligen att läsa tjejtidningar, jag har hundratals av dom hemma!
Tyvärr prenumererar jag inte på någon tidning just nu, fast då blir det bara roligare och speciellare att läsa dom när man väl köper dom.
Men det är något jag borde fixa, en prenumeration på någon tidning. Så att jag börjar göra annat än att träffa kompisar, pojkvän, träna eller sitta vid datorn. Det skulle nog vara bra för mig (y'


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback