Träningslust..

Sen i Fredags har jag varit sjuk och inte kunnat träna, jag tränade varken i måndags, onsdags eller torsdags samma vecka heller, för jag kände redan då att jag höll på att bli förkyld.
Jag känner mig som den mest otränade människan i Sverige just nu, och jag kan inte göra något åt det!!
Jag börjar seriöst att tröttna på att vara sjuk nu, det räcker för den här gången tycker jag allt..
Jag vill bli frisk så jag kan börja träffa folk igen, utan att behöva avbryta någon varannan minut men någon jäkla hostattack. Eller bara träffa dom över huvud taget, för det är seriöst riktigt tråkigt att bara sitta inne och göra exakt ingenting..

Men gud vad jag klagar!
Mitt sammvete: "Håll käften och var nöjd!"
Jag: "Okej, förlåt.."

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback