Hos Martina ♥

Nu är jag framme, jippi!!

Ikväll så har Martina och jag kollat på en film, Ghost.
Den var jättefin!

Annars så har vi typ bara slappat, kollat på gamla bilder och lite sånt mysigt!!

Imorgon så har vi tänkt att åka till Täby Centrum och shoppa!
Kul kul!!
Ska försöka att handla bort dom flesta av mina presentkort då, har liiiite för många känns det som... ;)

Övrigt så har vi tänkt att kanske gå på bio någon dag, ha en liten spa-kväll och lite annat mysigt och kul!!

Aa, det var nog allt för nuet

(Kunde inte riktigt hålla mig från att blogga även när jag var här, haha...)


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback