Är i lägenheten!

Hej alla som läser! Nu sitter jag i mitt rum i mammas nya lägenhet! Eller ja, lägenhet och lägenhet, det är mer ett parhus om du frågar mig. Vi har både över och undervåning plus trädgård, så jag tycker egentligen inte att det borde kallas lägenhet, men det gör det i alla fall. Som sagt så ligger jag i mitt rum och chillar, smsar lite med Martina<3 och ska nog snart läsa lite, mys mys! Inatt är första gången vi kommer stanna här över natten och sova här (jag mamma & Sebbe) och sen imorgon håller vi hem till Listerby där mamma och Sebbe stannar medan jag och pappa åker till flygplatsen för att hämta upp Martina! Jag längtar ihjäl mig!!! <3


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback