Dagen + gårdagens kväll!

Har inte hunnit blogga, ledsen för det! Men nu kommer lite update om mitt liv ;)

Igår kväll var vi på en Narnia teater i Karlshamn, den var faktiskt bra. Dom var riktigt duktiga dom flesta som spelade, och han som spelade vargen konde fan hoppa jätte högt, ni fattar inte! Det såg sjukt ut! :D
Innan åt vi på en fisk-restaurang, men som vissa säkert vet så är jag inget större fan av fisk, så jag år snirtzel(vet dock inte hur det stavas, haha..) men det var gott!
I bilen fick jag för mig att ta tag i mitt läsande av den sista hungerspelboken, jag läste ut dom två första på mindre än en vecka, men när jag kom till den tredje så verkade den ganska dryg dom första sidorna, så jag slutade läsa ett tag men när jag läste i bilen kom jag en bit och den är ju inte aöös så kass som jag trodde den var! hHelt underbar som dom andra ♥

Idag så vaknade jag, städe mitt rum så det ser fint ut tills Martina komemr imorgon(!!!) sen drog jag till Mare. Vi snackade en hel och hade like kul som vanligt! När jag kom hem typ vid halv fem så klippte jag gräset, och nu sitter jag här och bloggar. Det var typ det viktigaste som hänt mig under senaste 24 timmarna, så hejdå (typ?)

P.s ska försöka fixa designen ikväll!

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Den e-postadress (den kommer inte att synas för någon annan än mig)

Din blogg, youtube-kanal eller annan webbadress:

Vad ville du?:

Trackback